Zapošljavanje i preduzetništvo

17
Apr

Mladi lideri – Maja Bajić Rudinac: Obožavam gerilu, obožavam nove medije i direktnu kreativnu komunikaciju sa ciljnom grupom

Maja Bajić Rudinac je Client Service direktorica u agenciji New Moment New Ideas Comapny BiH. Tu je, bukvalno, i odrasla – zaposlila se u agenciji kao studentica i u proteklih 15 godina prošla kroz sve sektore agencijskog posla, doživjela sve što se agencijskog života tiče pa i kanske lavove. Njih je, kao članica međunarodnog tima koji stoji iz projekta One Book For Peace, u svojim rukama držala čak pet.

MM: Za tebe se može reći da si odrasla u New Momentu. Došla si u agenciju još kao tinejdžerka. Otkuda interes za rad u agenciji i zašto baš New Moment?

Maja Bajić Rudinac: Upravo tako. New Moment je od curice u Kikers cipelicama, sa kikicama i kosom ofarbanom u dvije boje, napravio ženu koja ne zna za riječ nemoguće, udao me i naučio me kako se voli ono što se radi! Iskreno, kada sam sa 19 godina počela da radim u New Momentu, moj interes je bio da budem najbolji advokat u državi koji je upisao Pravni fakultet i dao uslov za drugu godinu već u prvom roku. Ja nisam znala ni šta je marketing, ni šta je New Moment, ni ko je Saki. Nisam mogla ni sanjati da ćemo nakon 15 godina pričati o ovome. Sada, kada sjedim i pišem odgovore na ova pitanja, najsrećnija samo osoba na svijetu jer je upravo New Moment moj izbor. To je Saki, to su ljudi koji rade srcem, to se živi i voli!

MM: Prošla si trnovit put od sekretarice do izvršne direktorice, radila u svim odjelima agencije. Šta smatraš svojom najvrijednijom lekcijom za svih ovih godina koliko živiš agencijski život?

Maja Bajić Rudinac: Moj put je bio zaista trnovit i mogla bih mnogo da pričam o njemu. Počela sam da radim kao sekretarica, nastavila kao PR asistent, nakon toga napredovala i postala PR menadžer, cijelo vrijeme se bavila finansijama, a nakon toga odlučila da je ipak Account i taj odnos sa klijentima nešto što ću da volim i živim, ispostavilo se kao dobra odluka i uspješno sam vodila velike klijente i došla do pozicije Client Service Director-a. Najvrjednija lekcija u toku mog New Moment odrastanja je da ljudi koji vole svoj posao jedino mogu da budu sretni ljudi i da samo od nas samih zavisi naš uspjeh!

Jedna lekcija koju još uvijek učim je da prećutim nekad, jer ljudima koji se ne razumiju u ovo što mi ili oni rade, ne možemo objasniti da nisu u pravu, a ja nekako uvijek pokušavam da ganjam neku istinu i pravdu. U našem poslu to i nije najpametnija odluka.

MM: Prije dvije godine bila si dio međunarodnog tima koji je stvorio The One Book. U Cannesu ste 2017. za taj projekat osvojili pet lavova. Kakav je to bio osjećaj? Kako si nastavila živjeti i raditi nakon tolikog priznanja za svoj rad? Šta se u tebi promijenilo?

Maja Bajić Rudinac: Lav je nešto što svi želimo. Za lava se živjelo. Lav je vaš trofej. Lav je prestiž i najsjajnija medalja kada je naš posao u pitanju. Ja ne znam da li sam bila srećnija kada me je koleginica iz Beograda pozvala da budem dio ovog projekta, kada sam vidjela svoje ime i prezime u Kanu, kada sam vidjela ovaj projekat u short listi ili kada sam Lava imala u svojoj ruci. To je zaista neopisiv osjećaj, kada sami sebi kažete – Ma bravo! On je stigao u Banjaluku!

Meni je to bila ogromna satisfakcija i ogroman vjetar u leđa, savršen osjećaj, jer ste vidjeli da je nagrađeno djelo, nagrađen je projekat, nagrađeni su ljudi koji su dali sve od sebe da ovo izgleda tako. Nažalost, živimo u državi koja ovakve uspjehe ne cijeni, u državi u kojoj mediji ne misle da je ovo uspjeh, ne misle da je ovo interesantno ikome. U državi gdje kolege ne kažu bravo, nego te gledaju ispod oka. Ovo veliko priznanje je meni lično značilo mnogo – potvrdilo mi je da ovo što radim, stvarno dobro radim ali, nažalost, to za naš poslovni put, za klijente, za kolege, za medije i dalju karijeru, nije predstavljalo ništa.

 

nastavite na

/www.media-marketing.com/

Komentari na tekst